środa, 20 kwietnia 2011

Czy elektroniczny papieros może zastąpić analoga?

To samo pytanie zadawałem sobie jak miałem zamiar kupić "e-penka".
Czytałem w internecie i rozpatrywałem recenzje różnych modeli.Na początku kupiłem najtańszego papierosa elektronicznego ,ponieważ chciałem zobaczyć jak to smakuje a nie miałem prawie w ogóle funduszy na Roboty ziemne Łódź i muszę powiedzieć ,że był to mój błąd ,ponieważ takim elektrykiem możemy tylko odwrócić się od elektronicznych papierosów smak itp w ogóle nie oddają przyjemności z takiego taniego produktu ,ale po jakimś czasie postanowiłem kupić Ego riva 1100mAh i muszę powiedzieć ,że to był naprawdę trafny pomysł.
Smak z tego może nie jest identyczny jak ze zwykłego papierosa ,ale naprawdę smakuje super.
Dlatego podkreślam ,że nie kupujcie nigdy tanich papierosów które kosztują 20 zł, bo tylko zrazicie się do palenia cyfrowych penków.

2 komentarze:

  1. Tak, może zastąpić z powodzeniem, wszystko zależy od nastawienia. Ja kupiłem sobie Cigito Smart bo był rekomendowany na forach dla e-palaczy no i nie ukrywam, że zachęciła mnie też cena. Bardzo fajny wynalazek i rzeczywiście pomaga w rezygnowaniu ze zwykłych fajek. Poza tym liquidy o różnych smakach są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dajmy na to już od pół roku użytkuje e-papieros zakupiony tutaj: http://krolestwotytoniu.pl/e-papierosy-vivo/3803-e-papieros-vivo-cristal-blackclear.html Mój stan zdrowia się polepszył i sądzę że to zdecydowanie lepsza ścieżka niż klasyczne papierosy.

    OdpowiedzUsuń

Remonty warszawa